مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل:
۵۷ نفر از سربازان وظیفه مهارت‌دیده اردبیل تسهیلات دریافت کردند
اردبیل- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: ۵۷ نفر از سربازان وظیفه مهارت‌دیده استان ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سربازماهر و به نقل از خبرگزاری مهر، بهروز خلیلی ظهر سه شنبه در نشست کارگروه مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان منقضی از خدمت اظهار کرد: در سال گذشته ۵۷ نفر از سربازان مهارت‌دیده منقضی از خدمت ،۴۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از بانک‌های عامل دریافت کردند که ۲۰ میلیارد ریال آن به صورت قرض‌الحسنه و مابقی با سود ۱۸ درصد بوده، به این تعداد از سربازان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تدابیر ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح، مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در ایام خدمت مقدس سربازی و اعطای تسهیلات لازم مورد توجه قرار گرفته است، گفت: ۱۷۸ نفر از سربازان مهارت‌دیده منقضی از خدمت استان اردبیل نیز برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شدند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل ادامه داد: سربازان در دوران خدمت خود علاوه بر فراگیری دوره‌های آموزش نظامی در پادگان‌ها، آموزش‌های تخصصی برای اشتغال را نیز فرا گرفته و با بسیاری از مشاغل آشنا شده و پس از آن به عنوان نیروی حرفه‌ای وارد جامعه کار می‌شوند که نیاز است بیش از پیش بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال به جوانان تعامل و همکاری داشته باشند.

خلیلی بیان کرد: امید می‌رود تا پایان تیرماه سال‌جاری منابع لازم برای پرداخت تسهیلات به این تعداد نیز در اختیار بانک‌ها قرار گیرد.